2010. március 7., vasárnap

Szerelem XD

Ez még nem igazán az én műfajom, de próbálok most kicsit vidámabb verseket feltenni remélem mindenki örülneki! ( MINDENKI XD ) Főleg Hikari csak neked egyből 4!!!!!!!!!!



Esik a hó
esik a hó újra és én úgy érzem,
mintha egy lennék a sok millió közül.
Nincs két egyforma mondják,
de tudom, hogy mindegyiknek van valahol egy párja...





Boldog
Boldog vagyok, hisz tudom itt vagy mellettem.
Érzem hideg, nehézkes lehelletedet és tudom,
ezt soha nem szokom már meg.





Látlak
Látlak egy nap.
Ordítva rohanok utánad.
Veríték csepeg már a homlokomon.
Elájulok, mert észreveszel.
Nevetsz egyet, majd eltemetsz.





Nem tudom
Még nem tudom ki vagy.
Még nem tudom, hogy hívnak.
Nem tudom, hogy nézel ki.

Még nem ízleltem csókodat,
de amint szánk először összetapad
neked véged, mert
rabom leszel örökre!





2 megjegyzés:

  1. Húúú, én vagyok a Hikari, ugye? XD
    Milyen ügyes vagy. *.* Én olyan büszke vagyok rád, és nagyon köszi!!! XD

    VálaszTörlés
  2. Igen te vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nincs mit szívesen és nemsokára jönnek a képek + mégtöbb vers!!!!!!!!!!!!! puszika és köszi
    Jacquelyne

    VálaszTörlés