2010. március 28., vasárnap

Érdekes, érdekes! ^^


Sziasztok!
Őszintén szólva most megpróbálom rövidebbre fogni ezt a bejegyzést, mert hát a múltkori... XD

Szóval kezdem az elején:
Múltkor eljutottunk ugyebár hétfőig. Nos a hét többi napja szerintem úgy ahogy volt valahogyan eltelt persze kellett tanulni és kaptam angolból meg irodalomból is egy-egy 5-öst!!!!!!!!!! királyságosságosságosság De amúgy szerintem nem történt semmi extra. Kivéve persze az igazgató választást ami mondhatom marhanagy választás volt kb. olyan mint hogy melyiket az egy közül? XD Na mind1 úgyis marad az aki volt (sajna)

Csütörtökön elmentünk anyuval vásárolni és kaptam tök jó cuccokat egy MAGASSARKÚT (hát igen én is kiakadtam hogy tényleg megkaphatom a 183 cm mellé) meg király ingeket meg 1 új farmer gatyót is. De anyu kijelentette hogy nincsen több vásárlás, pedig nekem még kell egy saru a nyárra.....

A hétvége érdekes volt mert kaptunk 3 zsák ruhát az egyik ismerősünktől hogy válagassuk ki ami kell a többit meg szórjuk ki! (tudom hogy egyeseknek ez ciki meg gáz de szerintem nem az!) Voltak benne annyira király cuccok meg bizsuk is :D Aztán mi is rendetraktunk tegnap és összeszedtünk 3 zsák ruhát ami már nem kell!!!!!!!!! XD (Ha valakinek kell egy apró, színes szivecskés Jeans clubbos póló, ami alig volt rajtam ,meg 1 szintén jeans clubból Jing-Jangos smiley-s póló az szóljon ja, meg van még egy fekete-fehér pöttyös, garbós, hosszú ujju de vékony szaténos anyagú fölső is egyszer se volt rajtam XD) Ja majdnem kifelejtettem a mi szakadásunkat anyummal, most jönnek az idézetek:

- Már megint úgy nézel!- én
- Hogyan úgy?-anyum
- Hát úgy hogy ez GOFRÍÍÍÍÍ!!!!!!!! XD

- Na gyere csak, most bevezetlek a porszívózás rejtelmeibe!- anyum természetesen XD
- Nem én büszke vagyok rá, hogy mióta megvettük azóta se használtam egyszerse és szeretném, ha még hosszú ideig így is maradna!- én
- Hát szégyelhetnéd magadat! -anyum
- Egyáltalán nem szégyenlem! -én

- Na gyere már porszívózni! - anyu megint
- Nem porszívó iszonyom van! - én
- Ez valamilyen új fóbia? - anyu
- Vadonat új!!!!!!- én
- Na és milyen az?- anyum
- Háááááát azt nem tudom..... -én XD Elvoltunk mint mindig!

Szóval azt hiszem most csak ennyi Ja majd elfelejtettem a héten ugyebár nem volt Ciska ezért délutánonkét felhívtam hogy elmondjam a házit, megkérdezzem hogy van stb.... és hát szerintem a mai napon már kezdett belőlem elege lenni bocsi hogy hivogattalak SORRY (csak hiányoztál :S )

Szerintem ez most nem lett olyan hosszú, de azért a kommentek mindenkitől szeretettel várom és válaszolok is ám rá!!!!!! ( azt a szép mondatot figyeled má XD)

PS: A verseket a szavazás vége után rakom fel, meg még amiket kértek írjátok le!!!!

Ciasztok

Jacquelyne

3 megjegyzés:

  1. Én elsem tudom mozdítani a porszívót. XDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. nálunk a mi szobánkba mindig nekem kell takarítanom xD
    de tök jó, hogy ilyen jól elvagy anyukáddal. ^^
    én is szoktam használt ruhákat kapni a nővéremtől, de azok mind olyan haskilógós felsők, a nadrágok nagyok rám...szóval.. nem igazán szeretem őket használni xD

    VálaszTörlés
  3. Igen hát mi mindig elvagyunk! Hála az égnek de néha már rászólok hogy már a 40-en túl azért megkomolyodhatna egy kicsit! (de lehet hogy az se lenne olyan jó^^) Natsu~Hikari képzeld hozzányúltam a porszippantóhoz és még sikerült használnom is!! XD

    VálaszTörlés