2010. március 22., hétfő

Hétvége


Sziasztok!

Nos hát túléltem a hétvégét úgymond sikeresen már ha lehet egyáltalán ilyet mondani! : S

A mai napom kész katasztrófa volt de szó szerint:

1. Reggel úgy fájt a fejem dupla infón hogy azt hittem ott halok meg (lehet hogy egyesek örltek volna neki), ráadásul a tanár meg még be is szólogatott kész ideg voltam úgyhogy fülhallgató föl és zene maxon, ezt neki XD

2. Ciska sajnos haza ment mert rosszul érezte magát és tényleg látszott rajta hogy valami nem stimmel. Innen is jóbulást és sok puszi nagyon hiányzol! De miután ő elment kezdődött a pokol. A fejfájásom nem akart elmúlni így hát ettem és ittam sok vizet, semmi haszna nem volt!!!

3. Angol órán kisztották a dogákat ami nekem 3-as lett annyira kivoltam akadva hogy szegény gáboron vezettem le úgy sajnálom komolyan, de nem bírom felfogni hogy lehet 3-as mikor tavaly kitűnő lettem belőle ez kész : (

4.Majd jött a külön német amin nagyon nem vágott az agyam mindent elfelejtettem és már tiszta hülyének éreztem magam ( lehet hogy ez így is van!)

5.Utána hazajöttem hogy neki áljak tanulni szerdára törit de még mindig annyira fájt a fejem hogy nem sok maradt meg azt hiszem úgyhogy hagytam inkább az egészet a francba!!!!!!!!!!!!!!!



És mikor hazafelé jöttem csak egy dolog járt az eszembe ,, LEHETNE EZ A NAP MÉG ENNÉL IS ROSSZABB?"



Nagyon remélem hogy nem de úgy is vége nemsokára úgyh király : )



De azért volt jó dolog is ma!!!!!!!!!!!!!
Pl. Zsolti megcsinálta biciklimet és most nagyon király köszönöm szépen (L) Úgyhogy ha a hétvégén jó idő lesz megyek bringázni király úgyis már szétuntam a fejemet itthon!!!!
Másik pedig hogy Gábor bával kiválasztottuk a zenét amire táncolni fogok a művészeti bemutatón! A hattyúk tavából olyan szép hogy az már fáj gyönyörű az a zene, és holnap lóghatok kémiáról mert végre valahára balettozhatok : ) már annyira hiányzik mint halnak a víz komolyan főleg így közel 5 hónap után...


De még írok pár szót a hétvégéről
Pénteken felmentem mamámhoz ( igen mamámhoz tudom XD de nagyon szeretem őt mert mindenről tudunk beszélni még pasikról is imádom) sokat beszélgettünk majd később lementünk a temetőbe és virágot ültettünk a papi sírjánál lévő vázába szerintem nagyon szép lett: Ügyesek vagyunk! XD
Majd hazafelé menet zenét halgattam és sokat császkáltam a városban nem volt kedvem egyből haza menni így csak fél6-kor kóvályogtambe a lakásba de nagyon jó volt hogy végre sütött a nap! (sok régi ismerőssel is találkoztam : )
Szombaton csak voltam mint a befőtt és Dr. Houset néztem jó volt igaz Dalma? Nekem nagyon tetszett min2 rész! De azért kicsit tanultam is!!!!!!
Vasárnap kész unalom volt anyunak szerencsére nem kellett 12 óráznia mert akkor tutira becsavarodtam volna így a délelőttöt együtt tölthettük igaz itthon de azért jó volt : ) Cekcuális álom 4ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Délután kikölcsönöztem a Harry Potter és a félvér herceget a tékából és megnéztem. Engem nagyon zavart haogy a film kb. fele olyan sötétben játszódik mint az állat így aztán alig láttam valamit kész XD de amúgy se tetszett nekem ez most annyira valahogy nem volt olyan eseménydűs mint ahogy azaz előzökben szokott lenni!!!!!!!!!!

Na most ennyi te jézus isten a végére értem? Most már tényleg vége de hogy ne maradjatok zene nélkül itt hagyok néhány linket hallgassátok meg őket : )
http://www.youtube.com/watch?v=Bw879pg9kFM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=dvf--10EYXw
http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8
http://www.youtube.com/watch?v=QtzWNGM7tZY






PS: Ne feldjétek i LOVE komments! XD



Ciasztok



Jacquelyne

2 megjegyzés:

  1. Ciska majd szépen meggyógyul, remélem amikor a kommentet olvasod te is jobban leszel. ^^
    Hát a hétvégém nekem se volt valami fényes.
    Ma nekem is fájt a fejem egész nap. Biztos az időváltozás, vagy a fene tudja...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Cintikém hogy írtál! ^^
    (Nagyon örülök ám neki!) Igen lehet hogy az időjárás és tényleg a ami napom már egész tűrhető volt Ciska pedig gyógyulgat innen is jóbulást! ^^ De azt azért sajnálom hogy a hédvégéd nem volt túl jó! Majd egyszer csinálnunk kell egy horror-pizsi bulit valakinél! XD (kisregény!)

    VálaszTörlés