2010. március 15., hétfő

CRY


Nem értem miért haragszik rám mindenki! Olyan rohadtul egyedül érzem magam, nem értem mi a francot követtem el. Amúgy mostantól a verseimen kívül az ömlengéseimet is olvashatjátok! (előre is bocs mindenkitől remélem nem fogtok ezért megjobban megutálni, bár mundjuk ezután nem is tudom lehet hogy nem is érdekel? lehet)

Szóval a lényeg hogy úgy terveztem lesz egy kiráj 3 napos hétvégém végre olvashatok zenét hallgatok, koreografálgatok (nem komolyan venni) erre kiderül hogy az eddigi legjobb barátnőm (aki mellesleg 6 éve az és aki mellesleg 11 éves) [én csupán 16 leszek] úgy döntött, hogy elmond mindennek és VÉGE.

Nem értem úgy érzem én mindent megtettem érte de ő mégis úgy tesz mintha semmit se csináltam volna. ja amúgy mellékesen megemlíteném,

hogy az első barátnőm nevezzük X-nek általános elsőtöl jóban voltunk sokat röhögtünk és sokat császkáltunk, de aztán X úgy döntött, hogy inkább más valakivel tölti az idejét, szóval se szó se beszéd "elhagyott" ( ez elég viccesen hangzik XD de így volt) Utána jött Y akivel szintén általánosban voltunk jóban és neki tényleg mindent elmondhattam sőt volt olyan, hogy nem is kellet mert kitalálta : ) nagyon szerettem és mindig tudta mire gondolok, megnevettetet.... stb. De sajnos az iskola miatt elváltak útjain és ő most nagyon messze van tőlem. :((((((((((((((((((((((((

De ugyanakkor mind2-vel párhuzamosan volt a fent említett (6 év) "barátnőm" azért van idéző jelben mert nem is olyan volt mint egy barátnő inkább mint a hugom.... mind1 ezt nem ragoznám tovább de aztán egyszer történ hogy adjuram isten nem találkoztam vele reggel vagyis nem mentem el hogy találkozzam vele mert az osztálytársaimmal akartam lenni és ő ezért berágott rám.

1. nem értem miért

2. most aztán belehalunk ( miért kell ilyenen kiakadnia)

3. utána meg azzal jön hogy amit a bátyja mondott rólam az mind igaz volt....


Következtetés tehát akkor lehet hogy eddig se volt olyan jó barátnő mert a bátyjának ad igazat akit mellesleg utálok vagy nem is tudom tudod mit kiírom nem is érdekel, hogy olvasod-e vagy sem ez van (sajt) [ á hadjuk mert lehet ezért még megharagszol C.]. IGEN szeretlek és Igen még mindig sajnálom ez van egyik pillanatban megbírnálak folytani, de a következőben meg nem is tudom legszívesebben odabújnék hozzád ( ez elég szánalmas és csöpögő tudom XD) és el se hiszem hogy te (17) össze áltál egy 13 évessel ez azért durva, legalábbis nekem. nem tudom.


De milyen érdekes a barátoktól eljutottunk a pasikig. XD

Ja és még hozzá kell tennem hogy azért is haragszik rám (6év) mert úgy érzem meg találtam azt a barátnőt akivel szerintem lelki társak vagyunk XD (mind1 hogy úgyis látni fogod mert már utálsz és THE END) és mindent elmerek neki mondani mert úgy érzem ő megért engem és ezért képes volt rám berágni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


De én nagyon remélem hogy megoldódnak a dolgok max megint egyedül maradok mint mindig a bajban meg egyébként is....


mára ennyi mentem

ciasztok

Jacquelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése