2010. május 31., hétfő

Versek^^

SZIASZTOK!
Végre valahára itt vannak a versek amiket ígértem! Nehéz volt rászánnom magamat hogy felrakjam...XD Nem tudom elég önkritikus vagyok és mint az kiderült nem tudok lazítani ami valahol igaz, nagyon is, főleg egyesek szerint.....:S Na de hagyjuk is. Íme----->

A halál

Fulladok, lélegzem
Élek és meghalok.

Van értelme,
Nem hiszem.

Temetésen elbúcsúznak
később még megsiratnak,
de aztán elfelednek
nem sírnak már hanem felednek.


Angyalok között a pokolban

Kik ezek talán tündérek?
Nem ők angyalok, igazi angyalok.
Hisz lábuk alatt énekel a föld.

Belibbennek kék ruhájukban,
majd fehér lábuk a magasban száll,
miközben csengetjük hada zeng.

de hát nincs is szárnyuk.
Nincs, de nincs is szükségük rá.
Ők anélkül is tudnak repülni.

És ő kicsoda? A gonosz?
Nem, rosszabb, ő maga az ördög,
mert ez itt az ő földje.

De miért vannak itt az angyalok?
Mert az ördög bezárta őket,
hogy csak ő élvezhesse a csodát,
ami táncuk közben él.


Nem értem...

Rossz napon, rossz helyen
rossz társaságban.
Nem értem, mit keresek
én itt?
Nem tudom, csak azt,
hogy menekülni akarok innét, messze,
nagyon messze.

Minden szó amit hallok
belém mar, mintha
egy darabot tépne ki a húsomból.

És én lassan, lassan
elfogyok, eltűnök.

...

Már csak egy szellem vagyok,
szellem akit nem tudnak bántani.
De mégis megteszik. Hogyan?
Nem értem...

Nem értem...
Mit csináltam rosszul?


Utálom

Utálom az egészet,
hogy mindig csak a csend vár haza.

Inkább pusztulnék el.....


Azt hiszem most ennyi lenne, mert nem találom az utolsó vers piszkozatát, amit fel akartam rakni, na de majd legközelebb ;)

PS: KOMIKAT (L)

Ciasztok

Jacquelyne

4 megjegyzés:

  1. Nekem személy szerint a második tetszik, az nagyon szép ^^
    írj még ilyeneket <3

    VálaszTörlés
  2. Köszike^^ (L) Azt akkor írtam amkior még elmentem 3 napra Győrbe látogatóba de rajta leszek a témán nyáron ^^

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    Most találtam rá az oldaladra:) Elolvastam a verseket, és tetszenek. A legjobban nekem (is) a második nyerte el a tetszésemet:) Ha van kedved, nézz be hozzám. xD Felvennél msn-re: rika.88@freemail.hu Előre is köszi:)
    Puszi, Rika

    VálaszTörlés
  4. Tisztelt Blogíró!

    Elnézést kérünk a zavarásért,főleg azért hogy spamelünk a blogodban csak ezzel a kis levéllel szeretnénk felhívni a figyelmünket magunkra. Igyekszünk úgy körlevelezni, hogy mindenhova egyszer írjunk, ha másodszor is előfordult szíves elnézésedet kérjük és nyugodtan szólj ránk!

    A blogunk szeretné kultbloggá kinőni magát, ami tudjuk kemény munka, de 8 igencsak aktív szerkesztő van rajta az ügyön, a blog napi szinten frissül!

    Különböző stílusban, különböző témákról írnak, így mindenki megtalálja a helyét és önmagát, színessé válik a cikk kavalkád, hiszen nem mind vagyunk egy véleményen (ezért sok vita cikk is születik).

    Ha megnyertük a tetszésedet gyere bátran, légy folyamatos olvasó és terjessz minket!

    Témék dióhéjban: Zene, film, könyv , ajánlók, művészek, költők írók, orvosi cikkek, mutációk, betegségek, életmód-tanácsadás, kutatások, horror és még ezoterika,okkultizmus, filozófia, érdekességek és Istenkeresés is megállja a helyét (normális keretek közt). Ezek mellett a készítők vicces képregényekkel is szolgálnak.

    Szeretnénk alternatív fiatalok körében elterjedni és jóra és hasznosra tanítani őket. Nem támogatjuk az öngyilkosságot és semmilyen önpusztító cselekményt. Nem buzdítunk senkit sátánizmusra (bár volt róla szó, de csak ismeretterjesztő cikként) ,a témák az írók saját kedvenceiből és érdeklődési köréből áll csupán amit próbálnak minél kevésbé negatívabb kontextusban előadni.

    Gyere és less meg miket, ha zavartunk pedig még egyszer elnézést, nem fordul elő többet! Üdvözlettel a:

    M.A csapata

    VálaszTörlés